Kako ohranjati mladosten, lep in zdrav videz kože?

Se večkrat vprašaš, kaj narediti, da bi tvoja koža izgledala spet tako kot nekoč ?  Hmm… no, to, da bo izgledala resnično tako kot je nekoč, je skoraj nemogoče, a pozor! Veliko lahko narediš sama, da svojo kožo nahraniš, da bo spet lepa, brez nepravilnosti in predvsem, da bo spet napeta in gladka.

Vse več punc, žensk, mamic ali starejših dam si želi imeti lepšo kožo. Čeprav marsikatera izmed vas misli, da je to nemogoče, naj povemo, da JE MOGOČE.

Za lepo kožo lahko veliko naredimo sami. S pravilno, uravnoteženo prehrano in vnosom pravih hranilnih snovi kožo nahranimo in ji povrnemo mladosten videz. Uravnotežena prehrana pomaga pri odpravljanju nečistoče na koži (akne, mozolji) in kožo nahrani z vsemi pomembnimi hranilnimi snovmi.

Zdrava koža je napeta in elastična, za kar skrbi kolagen, ki jo sestavlja v kar 70-% deležu. Da spodbudimo tvorbo kolagena, moramo uživati ustrezne beljakovine, vitamine in minerale.

Poleg tega, da je koža prožna in vsebuje dovolj kolagena, mora biti tudi primerno navlažena. Pomembno je, da popijemo dnevno vsaj 2 litra vode, uživamo čim več zelenjave in sadja ter se izogibamo soncu. Dolgotrajno in nezaščiteno sončenje pospešuje staranje kože. Če želite ohraniti zdravo in lepo kožo, se pred soncem zaščitite vsak dan v letu.

Ker je kožo potrebno negovati tako od zunaj kot od znotraj, je pomembno tudi, da jo redno čistimo, uporabljamo vlažilne kreme, izvajamo obrazno jogo, skrbimo za zadosten vnos vitaminov in predvsem, da redno uživamo kolagen. Če imamo kolagena premalo, koža postane upadla, postarana, gub je več, so globoke in veliko bolj vidne.

Za zdravo kožo v prehrano redno vnašajte beljakovine, vitamin C, vitamin B, vitamin E, vitamin A, krom, cink, selen in omega 3.

Začni čim prej uživati kolagen! Poskrbi za svoje telo in lepši videz svoje kože, las in nohtov.
Samo ena vrečka Collagen gela na dan, ti bo zagotovila vnos zadostne količine kolagena, C vitamina ter drugih vitaminov, ki jih potrebuješ. Naroči svoj Collagen gel TUKAJ.